Andra december

Idag är tanken att komma med ett långt och seriöst inlägg, vi får väl se hur det går :)

Tanken idag var att åka tåget till Göteborg från Varberg, där jag bor under praktiken. Men tro fan att det skulle gå åt helvete med det också! Ska beskriva vad som hände i standardiserad blogganda.
Asså, jag gled ner till stationen med schtekarbilen med den trasiga bilradio rasslande i öronen. Fett irriterande (kolon + O smiley)
Men iaf, nere vid stationer springer typ halva Varberg omkring framför huven, det regnar, det är mörkt och klockan är ungefär fem minuter i avgång. Jag börjar spana efter parkering, men det är fullt så jag glider vidare och ca klockan två minuter i avgång uppenbarar sig en ficka, så jag rullar ner till luckan och precis innan luckan stannar en idiot och ska släppa av en annan idiot. Jag står precis bakom och blinkar att jag ska ha fickan. Då kommer det en idiot från andra hållet och tar min lucka! Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle lacka på idiot ett som stannar precis vid min lediga parkering, idiot två som segar sig ut ut biljävlen eller om det får bli idiot tre som snodde parkeringen. Stressad som jag är tutar jag och blinkar lite med helljuset åt allihopa och rejsar vidare. Självklart hittar jag ingen parkering och får snällt fortsätta min resa mot Göteborg i bil. lalala

Nu sitter här på pratiken och är tyst. 20 meter bort pågår inspelningar i boxningshallen. Det är mycket goare när det är inspelning i studio 2 för då slipper man vara så jävla tyst hela tiden.
Kanke lägger jag upp nån bild senare...

Dagar kvar till jul: en mindre än igår

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: M

lalala ;)



du får åka lite tidigare hemifrån om du ska åka tåg ;)

2008-12-02 @ 14:09:32
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: M

lalala ;)



haha , du får åka lite tidigare hemifrån nästa gång du ska åka tåg ;)

2008-12-02 @ 14:10:09
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: Nille

Glömde nämna att det här tåget går halv sju :) är sådär pigg på att gå upp tidigare ;)

2008-12-02 @ 14:22:09
URL: http://nilleberg.blogg.se/
Postat av: M

hahaha ;) tråkigt du :P

2008-12-02 @ 15:58:53
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0