Tjugofjärde december

Idag är det jul igen då!

Jag tänkte sticka ut hakan och vara skittuff idag. Dvs strunta i att hälsa god jul på bloggen som övriga gör. Jag är en sån rebell!

Jag befinner mig i Sälen nu över jul och har annat för mig än att skriva blogg. Men på självaste julafton måste man ju visa att man mår bra. Eller ja, benhinnorna hänger som köttslamsor på smalbenen och träningsvärken i låren ger förmodligen cancer. Typ. Men det går bra ändå (glad smiley)


I en fet pose!

I mitt förra inlägg utlovade jag en exklusiv utmärkelse till den som lyckades klura ut hur många O man kunde hitta. Givetvis har min mailbox bombaderats av upphetsade besökare ivriga att bli den utvalde. Efter sömnlösa nätter har juryn funnit att en person skiljt sig från mängden.
Motiveringen lyder:
Med en tidigare ej skådad känsla för bokstaven O, har den utnämnde fått juryn att häpna. Denna person lamslagit sina motståndare i allt från räkning till ehm... ja, räkning.



Dagar kvar till jul: Nej, det är idag :)

Go sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0