Tolfte december

Gonatt!

Jag vet att jag uppdaterar lite väl ofta, men ni får försöka hänga med.


Idag har jag vatt och jobbar hela dagen i
Just nu ligger jag på mitt hotellrum i Borlänge och tänker tillbaka på kvällens gig. Om jag får säga det själv så gick det bra faktiskt. Alla var kanon och publiken var med på noterna. (tumme upp-smiley)

Det får räcka för idag/natt!

*edit
Kom på att jag gjorde en rejäl tabbe med ljuset (kolon + S-smiley) Helt utan att tänka på det valde jag tre färger för kvällens lampor. Grönt, lila och vitt! Vafan, är jag dum?!
Men HV71 vann ju iaf, det får räcka som tröst. (glad smiley)

Dagar kvar till jul: mindre än två veckor

Go sov!

Kommentarer
Postat av: Robbie

Utan "fel" finns det inga "rätt".

Hare bra nille (=

2008-12-14 @ 23:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0