Tredje december

Fan jag är pågång med bloggskrivandet känner jag. Börjar komma in i rytmen, om en vecka kan jag skriva "rutinerad bloggare" på CVt. (tumme upp)

Idag ska jag skriva om hur jag mår. Nu kör vi, full fart!

Jag känner a lot of pain i mitt huvud. Trots att listan med tips från hobbyläkarna på praktiken är utförda vill inte skiten ge sig!

Drick vatten - japp
Sova - japp
Äta - mm
Värktabletter - japp
Godis - ajjemen
Mera värktabletter - ja

Jag läste på Flashback att det förmodligen rör det sig om en stor tumör som sprider sig likt konfetti i skallen. Om ett par dagar kommer mitt size-M-huvud expanderat en tre-fyra storlekar nånting. Sådana här allvarliga tumörer växer med sån kraft att hjärnhalvorna riskerar tryckas ut genom öronen.
Lite lugnare blev jag när jag läste att dödligheten bara ligger på omkring 87 %, så än är det ju inte helt kört (lättad smiley)

Nu är det fritt fram att skriva tröstande och upplyftande kommentarer.


Dagar kvar till jul: ungefär några veckor
Go sov!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh det låter ju precis som en viss tjej i klassen. Att ni lider av samma sak kunde man ju inte tro. (;

2008-12-03 @ 23:18:52
Postat av: Blom

haha "flashback" xD haha vem(?) skrev: "Åååh det låter ju precis som en viss tjej i klassen. Att ni lider av samma sak kunde man ju inte tro. (;" och vem är den tjejen?

2008-12-03 @ 23:57:13
Postat av: Robbie the God of good

ROFLMAO ?

Det är helt enkelt inte bra att stoppa upp jäst i näsan. Därimot ger lim en skön och lugnande effekt.



[keep up the good work]

2008-12-04 @ 02:01:37
Postat av: ZeinaGaby

hahaha klockren ;)

2008-12-05 @ 02:36:16
URL: http://zeinagaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0