Tjugofjärde april

Go fredag!

Igår var det en väldigt fin kväll så vi drog ner till Piren en sväng och fotade och hängde som alla coolingar gör.

Jag fotade ett par bilder som jag blev lite smånöjd med. De kanske kommer upp här så småningom.


En av bilderna


Såhär skulle ser bilden ut för mig på 50 cm avstånd utan linser


1 meter


2 meter, nu är det jobbigt


... efter tre meter

Ikväll skall det återigen grillas och de e naajs! Lika najs är det inte att jag skall vara i Halmstad klockan 08.00 imorgon.

Go sov!
Dagar kvar till Varberg: Nej...

Kommentarer
Postat av: Milla

Ser du så dåligt?!

2009-04-25 @ 09:50:26
Postat av: Nille

Ja ungefär sådär ^^

2009-04-25 @ 18:51:59
URL: http://nilleberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0