Åttonde februari

Hej!

Idag kommer det bli ett sånt där blogginlägg som jag inte vill skriva. Men känner att det krävs för att hålla bloggen levande, nu när det inte finns mycket annat att blogga om.

Igår gick det sådär för Jonathan, men också skitbra. För han va skitbra (med utropstecken). Han var värd minst andra chansen.

Idag har jag suttit med projektarbetet en del och redigerat. Pilligt som fan, men ändå rätt roligt. Tror slutproduketn kan bli skitnice. (försiktigt positiv smiley)
En annan av dagens aktiviteter var att runda Munksjön med Blom. Första gången på en vecka, så det behövdes trots förkylning och hosta.


Är pölse rööhhh för att grisarna är röda i Danmark?

I morgon klockan tidigt bär det av till Danmark igen. Blir nog en lång dag, men det kommer gå bra.

Det här blev ett blekt och något nertonat inlägg, vilket matchar mig ganska bra för tillfället. Jag är trött, oinspirerad och allmänt seg. Tror det kan ha ett samband med att man varit klen en vecka nu och att det är skola som gäller efter lovet igen. (suck)

Nu ska jag pilla lite på en banner till husdjurets blogg, eftersom jag är en sådan snäll storebror.


Go sov!
Dagar kvar till jag fyller tjugotre: fyra år och två dagar

Kommentarer
Postat av: Anna PQ

Grattis på födelsedagen :) Ett år närmare tjugo nu dååå:)



Det viktiga:

http://annapalmqvist.blogg.se

2009-02-10 @ 12:55:30
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0