Femte februari

God afton readerz!

Jag har nog ingenting att skriva om. Typ. Om man bortser från jobb då, men jag vet inte hur intressant det är. Vi får se vad jag lyckas mjölka ur mina kreativa hjärnhalvor. Men jag lovar att jag inte ska gnälla idag.

Bilder brukar ju funka...


Sommar i Stadsparken, längtar jättemkt <3

Märkt av en stigande trend på senare tid angående det här med att längta till sommaren. Jag är inte en av dom, men faller för trycket och publicerar därför en fin och härlig sommarbild (se ovan) med en överdriven bildtext som känns rätt. Fan va långhårig jag var. (kolon+S-smiley-som-pekar-och-skrattar-hånfullt)

Nu i somras bodde jag på Gotland i ungefär en och en halv månad. Det var roligt och förmodligen nyttigt att komma iväg utan föräldrar, även om man stundvis hade spår av hemlängtan.


Mr. Me, Julien och Åsa som jag tror försöker flyga

Jag jobbade i en liten by några mil från Visby, som tekniker på en magishow. Varitén (stavning på det?) samarbetade med en grym Creperia. Om man slår ut det över hela perioden tror jag att jag åt Crepes eller Galletter nästan varje dag.


Julien, Jag och Sami


Road trip nån ledig dag

Nu blev jag lite nostalgisk. Det är ju inte så att sommar är dålig. Det är bara det att jag tycker om snö lika mycket som jag hatar när t-shirten sitter som en klisterlapp på ryggen.


Möbelmässan i Stockholm. Fint skrärmarna hänger ^^

Det blev svårt att hålla borta jobbet iallafall. Detta beror till stor del på att jag kom på att jag inte har tyckt synd om mig själv offentligt än angående att jag i samband med den här mässan jobbade 40 timmar och 30 minuter, på 45 timmar totalt. Det vill säga, jobbade 19 timmar, 4,5 ledig, för att sedan kasta mig ut i 21 och en halv timmes slit. Men som Johan sa, ingen har ju tvingat mig.


Go sov!
Dagar kvar till uppgradering av ålder: några dagar

Kommentarer
Postat av: Anna PQ

Nu ska vi inte vara så säkra på känslorna här inte, men du vet att du är min älskling, känns betryggande !



REKLAMREKLAMREKLAM

http://annapalmqvist.blogg.se

2009-02-06 @ 13:37:19
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0