Fjortonde februari

GODKVÄLL ALLA UNDERBARA LÄSARE!

Jag är helt slut, ja i huvudet också som ni ser på min alldeles nytagna bild

Klockan är nu halv 3 på morgonen!

Jag ska snart sova alldeles underbart resten av natten!

Sen ska jag äta frukost för att sedan bege mig till Jans!

Hörs senare i dag!


Haft en hård dag på jobbet


<parantes>
Från och med idag bloggar jag med hjälp av en ny specialutveckad teknik som jag lyckats komma över. Tekniken är superhemlig och endast en ytterst liten "sekt" av de största bloggarna i vår samtid känner till dess innebörd.
Exklusivt bara idag, för just Dig (o ett par till), läs och begåvas i Anton Ume Svenssons superexlusiva blogg.</parantes>

Kommentarer
Postat av: anton

hahaha =D

2009-02-14 @ 13:37:08
URL: http://ume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0