Första februari

Pust!

Har jag nämnt tidigare hur mycket jag älskar min lillebror? I alla lägen!

Jag är rätt klen idag. Inte för att jag är bakis, ne utan för att jag faktiskt blivit sjuk. På riktigt. (helt ironifri mening)
Jag har/är feber, huvudvärk, täppt, uttråkad, blåmärke på vänster underarm, ont i bihålerna, en konstig lukt, hosta och så är jag lite kissenödig.
Skillnaden mellan att vara sjuk och att vara bakis som jag antar att några läsare är en söndag som denna, är att det är synd om mig. På riktigt.


Oh, en bondgård!

Det är sådana här dagar en ettochetthalvtåring ger prov på hur charmiga de kan vara. Fullt ös medvetslös, har fått en ny innebörd.
Jag vill lixom bara gosa med honom när han bankar leksaker i golvet så att fönstrerna skakar.

Tillråga på allt så ska jag till Danmark imorgon och Stockholm på tisdag, kan inte bli mer taggad!

Go sov!
Dagar kvar till studenten: en dag mindre än igår

Kommentarer
Postat av: M

Faan va sööt han e :)

2009-02-01 @ 16:14:41
URL: http://wetpillow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0