Sjuttonde februari

God afton!

Visst är det konstigt hur det kan bli...

För bara några månader sedan startade jag den här bloggen. Jag tyckte det sög stenhårt att skriva och det tog väl kanske en timme att skriva fem rader (nästan).
Men nu för tiden tycker jag det är roligt att skriva här i bloggen. Men det tar inte slut där, nu har jag börjat träna på allvar också! Löper minst varranan dag. Vetifan vad som flugit i mig, men det är nog bra och det får fortsätta så.



Läste en jävlit rolig kommentar på en blogg och var som en liten lektion i hur man sågar en person, på riktigt asså.

"Köp ett rep, leta reda på en bro där ett tåg åker förbi nedanför, fixa en pistol och köp sömnpiller. Ta en överdos av sömnpillrena, skjut dig samtidigt som du hoppar från bron med repet knutet runt halsen och hoppas att tåget kör över dig, din jävla idiot!."

Så man kan ju säga att ni ligger lite i lä med erat snack i stil med "du kanske ska skriva på svenska istället" eller "ja, men man förstod ju ungefär vad du menade". Lär er ge kritik på riktigt istället.


Helt spontant utan yttre påtryckningar tänkte jag utnyttja resten av det här inlägget med lite välförtjänt reklam för en grym bloggare vi har här i Jönköping.
Han heter Anton och hans fantastiskt grymma blogg hittar du --> här, här och här <--


Bild på Anton

Finns nog ingen blogg jag beundrar så starkt (besides mine) som denne Anton eller Ume som jag också tror han kallas. Den är väldigt rolig!

Go sov!
Dagar kvar till påsklov: ska kolla imorron

Kommentarer
Postat av: anton

HAHAHA! tack!

älskar din blogg med!:D

2009-02-18 @ 00:56:06
URL: http://ume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0