Sjuttonde februari

God mitt-på-dagen!

Idag gick jag upp klockan tidigt (dah! jättejobbigt) och åkte till skolan. Innan jag åkte så åt jag två hela mackor, så fetto mig(utropstecken) vill ju inte bli tjock... Tycker ni jag har blivit fet? (kolon+O-smiley)

Nej, men seriöst... Jag vet fan inte vad jag ska skriva! Jag har ju full förståelse för att det är skittråkigt att läsa om när jag drack mjölk som gått ut dagen innan eller klippt naglarna. BTW så kan jag gärna tipsa om effektivisering av vardagen, låt för gamla livsmedel stå kvar i skåpen ett tag så går de snart ut av sig själva.


Efter en liten paus i bloggandet har jag nu funnit ett ämne.

Jag har sedan jul lyckats med konsten att vid fyra (4) tillfällen hamna i närheten av personer som utövar kärlek och "kärlek" med varandra.

Första gången var på Stora Hotellet här i Jönköping, jag var där på jobb (jag är inte prostituerad) och klockan hade blivit ganska sent. Två (vild gissning) personer hade tagit sig in i ett elrum och utförde barnförbjudna aktiviteter på ett högljutt sätt när jag gled förbi utanför.

Nån vecka senare var jag testpilot (för jobbet) av ett "nytt" hotell i Stockholm. Hotellet saknade troligtvis ens spår av ljudisolering i väggarna eftersom alla vi på våning två på ett sätt blev delaktiga i två (vild gissning) personers heta fredagskväll.

Sen så i söndags kväll slash natt skulle jag ta sossetaxi (Swebus) från Göteborg till Jönköping. Ja, men tro fan att man hamnar två rader från ett nyförälskat par som absolut inte kunde sluta slaska mule på sitt otroligt ljudliga sätt förrens vi passerat Borås.

Men så idag var det dags igen... Håll i er! Det här är rubriker...
Schlagerstjärna i vild sofforgie!
Jag har redan klart att jag ska säga nåt i stil med "Jag trodde jag skulle dö" när Expressen och Aftonhoran ringer och förhör vittnen lite senare.

Shit vilket långt inlägg om ingenting.
Nu ska jag ta en sväng med Blom. Det blir nog svettigt värre. Ja, kan du ju tolka på ditt perversa lilla vis... haha

Go sov!
Dagar kvar som skolbarn: mer än hundra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0