Tjugoandra februari

Hello såhär missinassen!

Ja, jävlar vilket företag det blev att få till några bilder till våran dokumentär.
En timme innan planerad inspelning får jag ett sms att min andra hälft i dagens team inte kan hänga med. No way jag skulle springa runt och filma på Centrum själv.
Det slutade med att jag fick ta en road trip i vad kvällstidningarna skulle kalla snöstorm till en liten håla utanför Jönköping för att hämta upp en annan del av gruppen som var på fest.

Men nu sitter jag ändå här i kontorsstolen och är lite smånöjd över de snygga bilderna "vi" fick tack vare Jonathan och Dalidas kämparinsats inne på dansgolvet, men även ambulansbilderna från Barnarpsgatan.
Bra team asså!

Go sov!

Kommentarer
Postat av: Jonie

Vi är fan bäst <3

2009-02-22 @ 14:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0