Tjugofjärde februari

Tjena!
Två månader sedan jul, borde va tio kvar tills nästa.

Ja, jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Hastigt och lustigt har man nu blivit storbloggare. Livet har därigenom öppnat sig på ett helt nytt sätt med fester, privatjet och feta bilar. (nöjd smiley)
Men allt positivt brukar ju även vara till viss del negativt. Lite som när man sitter myser framför reklamen på femman och livet känns sådär härligt underbart, men så helt pötsligt bryter de för att visa nåt jävla pajjas- program med nåt fån som tydligen är självutnämnd komiker.


Ful är han också

Det har blivit mycket svårare att skriva avspändt och man känner stor press från omgivningen. Men värst av allt är nästan personer som ska sufta med på min fame.

Som idag när jag gled in på någons blogg (som ni bör läsa f ö) och finner en massa förtal. (kolon+O-smiley)
Det berörda inlägget --> Länk
För det första av bilden ett montage, det är inte jag på riktigt. För det andra är väl inte han dansexpert heller?

But that´s life!

Go sov!
Dagar kvar till nästa år: runt trehundra nätter

Kommentarer
Postat av: Dalida

inte konstigt att du är storbloggare nu, du är ju villig att visa dina privata delar för att få läsare :D hihi

2009-02-25 @ 14:30:08
URL: http://dalida.se
Postat av: Robban

Jay Leno är skit bra!!!

Sen är du ju superbloggare bara för att du är söt precis som alla andra pojkar ;)

2009-02-25 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0