Tjugonde februari

Yo!

Det är inte mer än rätt att rikta uppmärksamheten i första delen av det här inlägget mot två andra stora bloggare.

Förste man ut är Per Robin, som jag egentligen inte känner men som säkert är en bra typ. Han driver en jätterolig blogg på Kanal 5:s hemsida. Anleningen till att PR hyllas är att han tidigare idag länkat mig kanske tjugo gånger. (tacksam smiley)

Andra person är Anton, som jag egentligen inte heller känner jättebra, men som jag vet är en bra person. I alla fall fick han PR att inse min storhet. Tack!



Känns föör enkel

Efter ännu mer mucklande i Photoshop började även en baksida till våran DVD ta form. Men jag är inte nöjd. Det ska ju vara luftigt och bla bla bla. Men det känns inte helt hundra, jet. Såg nu att jag till och med glömt vissa namn.
Givetvis kommer någon besserwisse med kryckan uppkörd kommentera mitt val av programvara. Men nej, jag tänker inte använda InDesign, punkt.(smiley med stenhård min)

Later on blir det utgång till stadens enormt flashiga uteställe Centrum Bar. Så nu är det nog hög tid för lite uppfräshande åtgärder.

Go sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0