Tjugosjunde februari

God 17.00!

I brist på lysande ideér, tid och motivation kommer troligtvis bloggen gå in i ett annat publiceringstempo från och med att jag trycker på "Spara & Publicera", vilket jag gör ganska snart. Kanske innan du ens läst det här!
Från och med idag kommer jag bara blogga om jag verkligen har någonting spännande, roligt, drygt, irriterande, banbrytande eller megadrygt att förmedla.


Förövrigt är jag sur nu. Var på Mekonomen innan.
Om vi säger såhär...
Min plånbok var idag vid klockan lunch ungefär lika tjock som en en ganska schysst dubbelmacka med räksallad, tomat och skinka.
Nu har den en tjocklek som mer stämmer överens med en ovanligt torr utgåva av Wasas solruta.


Det här är fan inte högkonja!


Have a bra kväll!

Go sov!
Dagar kvar till måndag: som en helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0