Tjugotredje februari

God natt!

Kom hem från Göteborg för en stund sedan och sitter nu och halvnanar framför Oskarsgalans mingel och röda mattan, där kändisar i fula klänningar åmar sig som miffon.

Efter mina femton minuters tittande kan jag fastslå två saker.
För det första verkar man inte kunna slå igenom som programledare i USA om man besitter normalbegåvning.


Heat Ledger, eller är det Jonathan?

För det andra kan jag slå fast att det här med att dö verkar va en stensäker väg till framgång. Jag menar förstås hysterin kring "Why so serious?"-mannen Heath Ledger. Men visst är han grym i filmen!
Med andra ord kan jag skriva ett bra blogginlägg, råka ut för en olycka eller liknande, för att veckan efter vara Europas största blogg med reklamintäkter som försörjer hela min släkt för resten av deras liv?


Go sov!
Dagar kvar till nästa månad: ja, det är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0