Tolfte februari

God morgon!

Vaknade med ett ryck tidigare idag. Min första tanke var att det var Felix som gjort sig påmind, men nej.

Min andra tanke var såklart att Microsoft orsakat det, och ja. Windows hade väldigt tidigt på morgonen fått för sig att nu jävlar skulle det uppdateras säkerthetshål. Vilket i sig är en fin och välbehövlig handling.
Men iaf så började min morgon med det hemska ljudet av Windows som loggar ut (ni vet den där man kan tralla med i - "du loggas ut") i typ konsertnivå.


Jävlit roligt klipp nu när Apple vs. Microsoft är uppe

Hur den här dagen skall utveckals till nåt positivt efter den starten har jag svårt att se. Men nu ska jag snart åka och jobba. Piece!

Edit* Niklas frånsäger säg härmed allt ansvar gällande att förstärkaren inte var avstängd

Go sov!
Dagar kvar till skola: fyra nätter (smiley med panikblick och ångest)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0