Åttonde januari

Halloj!

Likt de flesta stora bloggveteraner delar jag givetvis med mig av dagens outfit. Fatta vad coolt att kunna påverka vad tiotusentals ungdomar klär sig i. (stolt smiley)


Dagens dagens är en schysst workeroutfit som passar perfa i studiomiljö.
Uppifrånochner:
Exlusiv T-shirt från Melodifestivalen 07
Hoddie från Qviksilver
Dunderdoon arbetsbyxa
Vita sneakers från Nike
Givetvis ett par helfräna BB-kallingar

Accesoarer:
Intercom-headset av märket Sennheiser
Tokhet filterklämma i silvernyans
Intercom-beltpack av märke Clear-Com


Nu ska jag hem till Huskvarna/Jönköping. Fa va gött att komma hem!

Go sov!

Kommentarer
Postat av: Jonie

HAHAHAHAHA! Jag älskar handen.. ^^

2009-01-11 @ 15:25:18
URL: http://www.hanky.se/jonathan
Postat av: :)

Fan va cool du e !



Spara hår :D

2009-01-13 @ 12:51:31
Postat av: PA Nilsson

Hej.

Såg Nicklas Berg (med lurarna på skallen) på bilden! Roligt att han praktiserat på SVT i tills nyligen. Känner du honom får du hälsa så gott från PA!

2009-01-25 @ 13:00:14
Postat av: pa Nilsson

Hej igen.

Insåg just två saker.....

1. Det var ju i studion bilden var tagen..... :)

2. Du är nog hans syster...! :)



Säg inte detta till Nicklas när du hälsar;)



mvh PA Nilsson

2009-01-25 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0