Femtonde januari

God morgon!

Ja, jag har sovit länge. Kom i säng frammåt 04.30 idag efter en natt av jobb.
Tänkte mest visa att jag lever.

Såg att besöksstatistiken har dalat lite vilket är tråkigt. Jag klurar på om det kan ha en koppling till att Donkan sänkt priset på Cheeseburgaren igen. Men har svårt att få ihop det... (kliar-sig-i-huvet-smiley)

En annan rolig sak som jag inte nämner här än har dykt upp. Ska bli sjukligt spännade, kanske lärorikt (lät moget), roligt, coolt och förhopningsvis nåt att skriva på CVt. Jag klurar på hur jag ska bygga upp det för att du som läsare ska bli så nyfiken att bloggen blir din startsida fram tills jag släpper bomben. (evil-smiley)
Nåt i stil med annan stad, hög höjd och äcklig mat låter väl okej...

Ska glo på Winnerbäcks dokumentär nu.

Go sov!
Dagar kvar till studenten: jättemånga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0