Sjunde januari

Okej! Stoppa pressarna...

Jag är nära att fatta ett beslut som jag aldrig trodde skulle fatta. Eller det är nog inte helt klart än...

Jag har dissat denna site hårt. Jag har sågat den vid fötterna. Jag har spottat på den. Jag har spytt ut mitt hat. Jag kanske kommer att få äta upp det nu (kolon+S-smiley)

Jag är nära att skaffa en Facebookprofil!

Jag fattar fortfarande inte varför denna site skulle vara bättre än Lunarstorm som är fett ute. Men det spelar kanske ingen roll, det är ju här det händer och man måste tydligen ha en profil. Folk ser ju ut som kolon+O-smileysar när man säger att man inte är medlem.

Det här var det senaste informationen härifrån Studio 1, Santoshuset i Göteborg. Jag heter Niklas Berg... över till Bengt.

Go sov!
Timmar kvar till beslut: flera timmar och fyra minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0