Tjugonde januari

God kväll!

Siter i bilen påväg hem från Norway. Sjukt trött i kroppen och allmänt seg.

Vi har byggt Snö of Swedens monter, nåt smyckesföretag. Men jag fick med lite krafs från dom och det är ju skitbra, Kan man ju ge nåt till mamma så ligger man på plus ett tag.

Käkade lunchbuffé på hotellet idag som var helt okej. Fram tills kalaset skulle pyntas. 295 norska kronor för en jävla dagens-lunch-buffé! Vafan liksom!? Stackarn som tog betalt skulle ju egentligen behöva skyddskläder i plast med tanke på risken att maten kommer upp igen av chocken folk får.

Det kommer bilder imorgon för nu orkar jag inte och uppkopplingen är lite småknackig på sina håll.

Visst är det smart att folk gör det de är bäst på. Så att allas spetskompetens utnyttjas på bästa sätt. Jag och Sibbe (min kollega) kör på den principen just nu. Jag är typ sverigemästare i att sova i bilen och Sibbe är rutinerad på att sova bakom ratten, så våra positioner är ju glasklara.

Go sov!

Kommentarer
Postat av: Maja

Låter som om det kommer bli en säker bilfärd! :)

2009-01-21 @ 10:43:33
URL: http://kliink.blogg.se/
Postat av: Milla

Du ska jag ge din syster med :)

2009-01-21 @ 13:21:23
URL: http://millou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0