Trettiode januari

God kväll på er!

För ett par dagar sedan lade kvarterets brevbärare ett brev i brevlådan utanför vårat hus. Poängen är inte att vi faktiskt har en brevlåda. Utan att det här brevet var adresserat till mig.
Med sina skarpa former i vitt skulle det här kuvertert kunna liknas vid de flesta andra vita kuvert. Men så vid en närmare gransking upptäcker man att någon låtit trycka Sveriges Radios logotype uppe i ena hörnet.

Efter att ha klämmt, kännt och luktat lite får jag för mig att spätta upp det. Innehållet visade sig vara av stor karaktär, alltså inget man får varje dag. (räcker det som uppbyggnad?)

Kära läsare! Det här var Maktens brev. Ett brev som i fyra veckor till stor del kommer att förändra mitt liv, kanske inte till det bätte men ändå lixom. (tydligen inte, men poängen kommer nu)

Jag är exklusivt utvald att sitta med i en jury för Sveriges absolut mest presitgefyllda musikprogram.











Gert Jonnys, jag tror dom är jättebra


Nej, klart att jag inte menar amatörprogram likt Melodifestivalen (inte Jonathan såklart ;)) eller Idol.
Att sitta med i Svensktoppsjuryn är en uppgift fylld av ära och förmodligen berömmelse.


Go sov!
Dagar kvar till Stockholm: 2 timmar till i buss

Kommentarer
Postat av: ume.blogg.se

HAHA! :D älska din blogg!

2009-01-31 @ 01:29:06
Postat av: Anna

Haha ja de är för jävligt hur folk tänker, (tror dock att hon ville att jag skulle klicka in på henne så att hon fick fler unika besökare fjortisjäveln haha :) )



Aja när ja ändå är här kan jag ju göra lite reklam !!!!!

http://annapalmqvist.blogg.se

-med en halv miljon besökare i veckan ;)

2009-01-31 @ 14:19:15
URL: http://annapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0