Fjortonde mars

Go morrn!

Igår va vi sådär härligt ungdomsbusiga och klottrade lite på John Bauergymnasiet i Skövde*.
Trots att jag*, Peter* och Peter* är ganska nya på området, lyckades vi ganska bra med att kliva in i rollen som bad boys.


Peter* nöjd med sin tag


Här ser vi Peter* tralla med i "Kokobom Smurf Smurf"


Är inte det lite väl seriöst Peter*?


Tonartshöjningarna stod jag* för

*Till följd av konstnärernas säkerhet används figurerade namn

Go sov!
Dagar kvar till bal: har inte ens försökt räkna

Kommentarer
Postat av: marcus

jans ser obekväm ut :p

2009-03-14 @ 14:15:55
Postat av: Blom

fan vad du är bra : ) och ni är söta... om de nu är ni 3 jag tror att de är? älskar typ din blogg sådär jätte mycket du vet!

2009-03-14 @ 22:52:40
Postat av: Milla

har du tappat stinget bror min? inga inlägg på länge nu du.

2009-03-19 @ 11:24:16
URL: http://millou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0