Nionde mars

God afton!

Har lite skit liggandes som vore gött att bli av med. Läs och köp.

Dagens första objekt till utropning är ett par kalasfina högtalare i världsklass från 2000-talets mitt.
De här prima pjäserna har stört många grannar med sitt sköna ljud.
Det sitter två 10" baselement på 500W i varje högtalare, dessa gör ingen besviken. De sammarbetar med vassa element för mellanregister och diskant.
Du får dessa för 700 pengar


Prima högtalare


Sedan har vi denna minicross, fiddy, dirtbike eller whateveryoucallit. Ruskigt stark 4-taktare med Lifanmotor på 125cc räcker för de flesta, det är grymt drag. Dess modellbeteckning är DB7 v2, det vill säga version två av denna välkända modell. Andra utgåvan har förstärkt sving, fetare framgaffel och kraftigare stötdämpare.
Den köptes efter starkt ha-begär och är nu körd i endast fem timmar. Det betyder att den precis är inkörd, och det efter konstens alla regler.
Ny kostade den denna leksak 9500 riksdaler.
Nu kan du få den för endast 4000 kronor.


Fiddy


Grym dator säljes eftersom jag nu gått över till ett annat operativsystem.

Processor: Turion 64 X2 TL-52
Minne: 2GB DDR2 667 (2x1024)
Hårddisk: 160GB 5400 SATA
Skärm: 17" WXGA
Grafik: NVIDIA GeForce Go 7600, 256MB
Operativsystem: Microsoft Vista Home Premium
Du får den för 4500 kronor.


Dator

Till sist har jag ett par Head Mojo 70. Dessa twintipskidor är suveräna i parken såväl som i pisten. Längden är 162 cm långa och det sitter schyssta Tyroliabindningar på.
Tyvärr saknar jag bild, men det kan fixas vid intresse.
Prisidé: 700 pistoler

Ja det var väl allt för idag.

Priserna är ganska lågt satta för jag vill verkligen bli av med alla bröte.

Go sov!
Dagar kvar till utspring: jättemånga

Kommentarer
Postat av: Marcus

Säljes (från mitt hem):



Ipod touch Gen2 1700:-

Radiostyrd metanol bil 1500:-

Moped scoter Hyosong 10000:-



2009-03-09 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0