Tjugofjärde mars

Go eftermiddag!

Det är svårt att unvika tankarna kring Tomtens återkomst lite senare i år såhär den tjugofjärde varje månad. Vad är grejen med att han bara kommer en gång om året? (kolon+O-smiley) He is the mystic old man with full pouch...

Idag fick min kärlek till snö en rejäl törn.
När jag kom ut till skrothögen så var rutorna täckta med nästan två centimeters slask som frusit fast!


In action

Stärkt av min ilska grabbade jag tag i piasavakvasten och gick lös på den jäveln. Det var så isigt med is att jag spräckte min isskrapa till och med.
Jag tycker själv att jag ser lite löjlig ut i min röda hatt som jag hittade i Göteborg i söndags. Men jag som aldrig annars bjuder/skämmer ut mig själv gör nu ett undantag, den var bra mot den rådande snöstormen.

Go sov!
Dagar kvar till studenten: har inte ens fått mössan...

Kommentarer
Postat av: Blom

ser jobbigt ut de där du!! din bil var ju inte i bästa skick (efter det att anna kört sönder den)

2009-03-24 @ 22:19:12
Postat av: M

HAHAHAHAHA ! vilken jävla hatt xD

2009-03-24 @ 22:24:43
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: Nille

Tack! :D ...eller? ;)

2009-03-24 @ 22:46:17
URL: http://nilleberg.blogg.se/
Postat av: lizz

du är galen crazy! :D men söt ändå

2009-03-26 @ 21:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0