Tjugoförsta mars

Go nanadags!

Var ett tag sedan jag fick dig att himmla med ögonen och titta snett sist nu.
Men det är hedrande att ha en skara som inte ger sig, utan tappert kollar efter uppdateringar varje dag. Tack! Utan er skulle det inte bli någon blogg.

Veckan har i stort varit feejn som ba den. (utropstecken)



HV71 lyckades rädda sig kvar i slutspelet. Vilket är positivt i många aspekter, inte minst känns det bra ekonomiskt. (flirtig smiley)
http://www.youtube.com/watch?v=YOIT7OkxjuY&feature=channel_page


Vi har påbörjat inspelningen av vårat nya filmprojekt i skolan och jag har feeling på att det kan bli riktigt bra.

I veckan har jag även kollat kläder. Balen börjat kännas på riktigt nu och om ett tag är det inte långt kvar ens. Jag ser fucked up ut i smoking men det får man väl ta (långhårig dessutom). Det kan man inte säga att min baldejt gör i sin klänning som är skitsnygg. Men sen tog det ju lite längre tid för henne att välja.



Gårdagen blev en go fredag som kan summeras med bilder nedan.


Väldigt moget


Bildtext


Poooose!


Säxi him self ^^


Centrum

Det blev en kortare visit in på Åtta Glas där det var lite läskigt, jag är i alla fall inte helt bekväm i att ha fyra femtiotaggare flirtandes bordet bredvid.
Efter det drog vi vidare till Centrum, där vi mötte upp Jonathan och Vivian, trevligt värre.


Jonie o Blom


Party

Lyckades även med bedriften att somna när jag åkte taxi på sossevis hem, typ två hållplatser innan jag skulle gått av. (småsur smiley)

Go sov!
Dagar kvar till sommartid: inte så många

Kommentarer
Postat av: marcus

OMG!! hahahahaaahhaa.. jag har inga ord

2009-03-22 @ 12:23:03
Postat av: M

haha :P det kommer bli aaasbra med långt hår :) du kommer se mycketmycket bättre ut än mig ;)

2009-03-23 @ 11:53:51
URL: http://wetpillow.blogg.se/
Postat av: Kajsa

HHAHAHA Vilka snyggingar! :D

2009-03-24 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0