Tjugonionde mars

Go morrn!


När jag gick upp för en stund sedan fann jag mamma i badrummet med sminkväskan i högsta hugg.

Jag: Ska det komma folk eller?
Mamma: Ja, som jag sa igår.
J: aha...?
J: Vilka är det som kommer då?
M: De vanliga
J: aha...?
J: ...typ kusinerna?
M: Ja typ, och mormor och stigs föräldrar
J: Okej.
J: Varför kommer dom? Hade mormor fyllt år eller hur va det?
M: Ja, det har hon gjort, vi firade henne i veckan.
J: A just det...
M: Det är mig vi ska fira...
J: Aha...

Jag tycker att jag döljer min överbegåvning jävlit effektivt!


Stig & mamma

Lägger upp en drygt två år gammal bild som kompensation för mitt lilla misstag.


Go sov!
Dagar kvar till vintertid: ganska många

Kommentarer
Postat av: dalida

oooo kass stil nille!!!

2009-03-29 @ 14:54:48
URL: http://dalida.se
Postat av: Anonym

MILF!!!!!!1111ONEONEELEVEN

2009-03-29 @ 16:11:57
Postat av: Anonym

oj va lik du är din mor

2009-03-29 @ 17:55:25
Postat av: Nille

Dalida: Jag vet det är lite dåligt ^^



Liz: Inte visste jag att du var på det hållet... ;)



Kajsa: nej de tycker jag inte :P

2009-03-29 @ 18:50:13
URL: http://nilleberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0