Tjugotredje mars

Hej på sig!

Nu blir det tungt för HV, desvärre. Dagens match blev ingen höjdare, även om introt fungerade. (sné-mun-smiley)

I söndags var jag i Göteborg en sväng och jobbade.
Men det var inte vilken mässa som helst.


Pippi Långstrums hus

Jag jobbade i montern med Pippi Långstrumps hus! How cool is that?


Märkbart besviken

Glädjen varade inte länge då en monterbyggare förklarade att Pippi Långstrump redan hade åkt hem tillsammans med Tommy och Annika.
Jag hade svårt att dölja min besvikelse, han berättade då att man kan träffa Pippi Långstrump i Vimmerby i sommar, där kan man få krama Pippi Långstrump.
Och om man frågade Pippi Långstrump så kunde man fota henne också. Men jag glömde fråga om man fick fota och krama henne samtidigt.

Det lär nog bli en tripp i sommar. Båda mina småsyskon blev ju helt till säg, eller kanske inte Felix som inte vet vad Pippi Långstrump är än.
Men Malin, ja shit, hon skrek rakt ut att det var orättvist att jag fick se Pippi Långstrumps hus och inte hon.

Go sov!
Dagar kvar till Söndag: resten av veckan

Kommentarer
Postat av: Robban

jag har kramat pippi =D

2009-03-23 @ 23:27:20
Postat av: Blom

du är för go!! = )

2009-03-24 @ 15:54:52
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-24 @ 15:59:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0