Tredje mars

God dag, fast på kvällen!

Nu efter några dagars bloggvila som ägnats åt kreativt bloggtänkande för att klura fram bloggmaterial att blogga om i bloggen, är jag tillbaka drygare än vanligt.

Nybörjare...

Som en del vet pratar jag ofta utan att behandla meningen i fettknölen innan jag tar sats. Något som vid vissa tillfällen kan medföra prikära och jobbiga situationer.
Även om det finns en viss sport i att lyckas med en lysande överslätning, eller att snyggt och elegant byta samtalsämne utan att någon tänker mer på det. (stolt smiley)

Så i förra veckan råkade jag i en situation säga ungefär "Ja, men man får väl bjuda lite på sig själv, det är ju roligt", och nej(utropstecken) det skulle jag inte ha sagt.
Detta medförde att jag idag inte hade mycket val än att glatt tacka ja till att "underhålla" på skolbanketten nu på fredag. Yes, lixom! Hur drygt är inte det?!



Läcker inte någonting nästan...

Är det cheeseburgaren som spökar nu igen eller har Teknikmagasinets kraftigt förhöjda försäljning av pluntor någonting med den drogfria banketten att göra? (kliar-sig-i-huvudet-smiley)


<parantes> Dåligt med respons nu, det finns kommentarsfunktion. Jag är öppen för alla sorters konstruktiv kritik så länge den inte innefattar åsikter how can tolkas som negativa, eller på annat sätt kan skada mitt varumärke</parantes>

Go sov!
Dagar kvar till nyår: resten av året

Kommentarer
Postat av: Anton

älskar ditt bloggande. fortsätt :)

2009-03-03 @ 21:43:17
URL: http://ume.blogg.se/
Postat av: oskyldig

Finding topics is often difficult, that's why random things are always the best, and keeping people not knowing what will come. ;)

2009-03-04 @ 12:39:56
URL: http://oskyldig.blogs.se/
Postat av: dalida

<konstruktiv kritik>byt bakgrund, för mina ögon blöder varje gång jag läser din blogg...:)</konstruktiv kritik>

2009-03-04 @ 16:27:29
URL: http://dalida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0