Trettioförsta mars

Go kvällning!

Kul att ni är ett gäng som tittar efter nya inlägg varje dag, det värmer!

Lika kul är det inte just nu...


"Släpp mig! Jag ska gå lös på storebrors rum"

... och anledningen till det är att bilden ovan togs idag.
Visst fint och gulligt med syskonkärlek, men lika gulligt är det inte att min stackars bror nu ligger och spyr.
Änsålänge är det inte mer fel än vanligt på mig, men vem vet vad som komma skall. (kolon+O-smiley)

Hoppas jag inte kelade för mycket med mina team-medlemmar under kvällens filminspelning.

Go sov!
Dagar kvar till balen: färre än för ett tag sen

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha vi får väl hoppas att det inte smittar då! ;D

2009-03-31 @ 23:45:48
URL: http://levahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0