Femte maj

Go afton!

Idag gick jag in på det jag trodde var Brothers och sade, "Dress me up!". Den alldagliga kvinnan i bitiken tittade snett och pekade mot andra sidan av butiken. "Där här är Sisters, där har du Brothers" och pekade till andra sidan av butiken.
Men vafan, jävla gnällkärring mumlade jag, är ju fan samma butik! (VM i svordomar)

Besöket slutade iaf med fleratusenetthundra kronor minus på kontot. Men... Jag fick med mig ett kit som gjort mitt liv komplett.

 
I can go business man!



Begraving är inte längre några probs.



Bäst av allt, jag nu är redo för studenten!

Som ni ser är mitt liv numer fyllt av oändliga möjligheter, jag har svårt att smälta det.

Go sov!
Dagar kvar till döden: hon har läst förra bloggposten... (kolon+S-smiley)

Kommentarer
Postat av: Blom

mycket stilfull!

2009-05-05 @ 23:15:35
Postat av: Anton

HAHAHA :P

2009-05-06 @ 23:47:40
URL: http://ume.blogg.se/
Postat av: Jonas Danielsson

Glöm inte att klippa bort prislapparna, Snålänning!

2009-05-07 @ 00:18:07
URL: http://varldens-basta-blogg.blogspot.com
Postat av: liza

hahaha!

2009-05-08 @ 06:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0