Tjugonde maj

Tjeeena!

Nu var det ett tag sen och det har hänt så mkt saker som jag nu ska blogga om!
Det lär bli ett ganska långt inlägg, men med mycket bilder så ni inte somnar.



Småchockad över alla fotografer

Förra torsdagen tog Jonathan med mig till Café Opera i stora staden, där King hyllade Sveriges 100 mäktigaste inom herrmode. Jag missade precis att ta mig in på listan, lite surt att man blev 101...


Färgade av infravärme

Jonathan hade förvarnat om att det kanske skulle stå en fotograf i dörren. När vi blivit välkomnade av Bindefeldt själv och klev in, visade det sig vara kanske 15 fotografer som började knäppa bilder.


JL-hörlurar, BB-kalsonger, GANT-handdukar, film, after shave....

Vid kvällens slut fick vi en goodie bag med saker till ett värde av 4000!
Tack Jonathan!




random rappare

Sen så i lördags var det återigen dags för Spring Inspiration. Den årliga modevisningen som hålls här i Jönköping. Årets location var inget mindre än Munksjöbron mitt i staden.


byggnation in progress

Klockan väldigt tidigt på lördagsmorgonen ställde jag mig i en skylift på bron och hängde lyftpunkter.


en riktig fräsching ca 10 meter ovan Munksjöbrons vägbana

Man fick se Jönköping från en ny vinkel i det fina vädret. Jag skulle gärna göra om det!


action

När mörkret la sig hade Sibbe lyckats pulat till en riktigt snygg ljussättning.


de var ganska bra




Stiligt

I tisdags var det dags. Balen som jag inte från början hade tänkt gå på.


...ös medvetslös

Det blev en mycket rolig kväll! Ångrar inte en krona som lades.


 en är helt avtrubbad på värktabeller, en är full. vem är vem?

En liten dans blev det också. Lagom förfriskad ägde jag lätt upp Tony Erving (stavning?), Malin som inte ens hade övat var inte dålig hon heller.


vals stod på schemat

Bilder från förfesten hittar ni här och där --> Kajsa

Igår kom jag hem från Varberg, dit Kajsa, Anton, Linn och jag åkte till i torsdags.


the girls


stekarna

Vi gjorde ett försök på stranden, men insåg efter nån timme att vi varit lite väl optimistiska.


hole in one?

Gissa vem som kom fyra, dvs sämst? Men som krävde en omräkning, där han till sist slutade tvåa.

Det var allt för den här gången från mitt för tillfället ganska hektiska och händelsefulla liv!

Go sov!
Dagar kvar till studenten: Anna Pe vet det...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha Pee vet allt! :D

2009-05-23 @ 18:02:45
URL: http://levahn.blogg.se/
Postat av: Anna PQ

Dags för reklam!

http://annapq.blogg.se



(20 dagar).



Haha fan min bil är mycket snabbare än din ;);)

2009-05-23 @ 19:13:07
URL: http://annapq.blogg.se/
Postat av: Milla

Åh gud vad kul! haha.

2009-05-25 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0