Tjugofjärde mars

Om du lyckats missa att jag och Kajsa nu för tiden bor i Florø i Norge delger jag er nu denna information.
Florø är en liten stad som ligger längs Norges kust. Enligt vad jag har hört den stad som ligger närmast USA i hela Norge.
mångarum & kök
Vi bor i saken du ser på bilden här. Extrautrustat med fasadbelysning och centrerad ytterdörr.


<OT> Våran hyresvärd är en fin karl, inte bara för att han låtit asfaltera hela trädgården (vilket i sig är helt jävla underbart...) utan även för att han fixat extrajobb åt mig. </OT>

Till vänster: köket, husets rymligaste del. Åt höger: Tvättstugan

Golvet i köket är den perfekta platsen att göra armhävningar och upphopp på.
Oflyt att vi inte sysslar med sånt.


Vardagsrum, matsal och kontor


Sovrum - hemska lakan

Sängen är en modifierad loftsäng från IKEA, som nu kommit ner på marknivå. 
Alla som någon gång sovit i en sådan vet att den inte är avsedd att göra något annat än att just sova i.
Andra aktiviteter, så som att andning eller tanken på att vända sig, medför oväsen som får Kajsas avlidna hamster att vrida sig i graven hemma i Aneby.

Kommentarer
Postat av: Zeina

saknar er <3

2010-03-26 @ 00:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0