Tjugosjätte mars

Har gjort något fullständigt idiotiskt, eller ja snarare oväntat, jag har sökt till högskolan!


Hittade en till synes ganska tung kurs på 7,5 poäng. Det fina är att jag aldrig behöver sätta min fot på skolan, utan allt sker via datorn.
Kursen heter Digital Bildbehandling och i stort sett allt i kursen sker i Photoshop, vilket är ganska nice. Det är Mattias Karlsson på Moderskeppet som håller i trådarna och det känns ju inte fel!
Moderskeppet är en enormt bra hemsida med otroligt mycket kunskap om Photoshop och det runt omkring.

Nu återstår bara att se om jag kommer in...

Är det någon som läst kursen och vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Jakob

Ja du Nille... Du kommer att klara den lätt men nåt nytt snappar du nog upp. Har man gått på JB så är högskolan en enda lång repetition... ;I

2010-04-05 @ 19:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0