Tjugotredje februari

God kväll!

Trots stundvis huvudbank har jag haft en ganska soft dag med lite dokumentärinspelning runt lunch. Drog sedan vidare på jobb, nu sitter jag här och pillar lite i naveln.

Jag skrev för en tid sedan om en stor sak som skulle ske. Men det minns du inte. Länk
Det var tänkt att detta skulle skett för flera veckor sedan nu, men till följd av tekniska motgångar blev det inte av vid det tillfället.
Som du förmodligen fattat vid det här laget skulle jag och tre till från min klass åka upp till Linköping. Där skulle vi åka helikopter samt spela in en informationsfilm för något nightvisionsystem åt försvarsmakten.


Snart så...

Men så har vi nu fått ett nytt datum, vilket känns okej. Jag menar vad är väl en dag i helikopter. Det är säkert dötrist och tråkigt... Eller alldeles, alldeles skitcoolt!


Nu får ni ha det bra!
Själv ska jag ut och plåga mig runt Munksjön, men sen får det nog bli ett gott bad, blev lite sugen på det efter att ha läst en annan blogg.

Go sov!
Dagar kvar till helikopterflygning: runt trettiotusen minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0